Toeval?

Vanmorgen ontving ik onderstaand emailtje van Henk van tante Mie en Ome Bair.


Hallo HarZoals bijna elke dag kijk ik op jouw site,waar je veel werk aan doet. Prachtig! Nu zie ik je rijbewijs en foto, dus kijk ik hoe zit dat met dat rijbewijs van mij ! Nou is dat ook toeval op 26-05-2008 mijn ook verloopt dus een nieuw aanvragen en ook een pasfoto laten maken,waar ik mijn bril niet op mocht hebben vanwegen de gekleurde glazen. En zie ik ook dat we allebei knapper zijn geworden !!! Echte OPA'S maar wel minder haar en een beetje grijzer (moet kunne he')

Dus toch een beetje vergelijk tussen jij en ik!
1 Jij de oudste van ome Wiel en tante Mie, ik van Bair en Mie.
2 Allebei knapper geworden in die jaren.
3 Ook opa's,waar ik tussen nu en 3 weken twee kleinkinderen geboren worden bij Pascal en Dennis.
4 Samen genieten van de oude dag.
5 Het rijbewijs verlengen.

Groetjes Henk


Mijn ogen kijken recht in de pasfoto-camera.
Hoofd iets naar beneden, de lippen op elkaar
en flauwtjes glimlachen.
De fotograaf knikt en knipt!

.
Mijn laatste rijbewijs?

Dit was dan 't voorlaatste!
van 26 mei 1998