Familie Kierkelsdag 2009.

.



.
Nu heb ik hier weer een bijdrage over onze familiedag 2009 van afgelopen zaterdag 10 oktober. Ik heb echter geen verslag gemaakt , maar wel zoals je al ziet, een groot aantal foto's toegevoegd, die Henk heeft gemaakt, misschien weer leuk om in je blog te plaatsen. Het zijn er wel veel, ik stel voor, zoek er een paar uit. Als je ze hebt geplaatst, laat je 't mij maar even weten, daarna zal ik het aan de rest van onze familie doorgeven, zodat je weer enkele bezoekers meer hebt. .
Wat heel bijzonder op deze familiedag was, dat Thea, die dit jaar o.a. tot de organisatie behoorde, ons verrastte met een kopie van het enige trouwfotootje in ons bezit, van oos Mam en Pap maar dan wel die uitvergroot, deze schijnt gevonden te zijn tussen de diploma's van oos Mam. Foto is wel niet erg duidelijk. Ik zal deze scannen en naar jou toe sturen. Misschien is het toch mogelijk, ondanks dat ie onduidelijk is in jouw blog te plaatsen. Zou wel leuk zijn. Hopelijk gaat dat lukken.
.